Wednesday 26 February 2014

Terima Kasih Atas Sokongan Anda




Assalamualaikum dan sejahtera kepada pembaca semua, tujuan utama pembangunan blogspot ini adalah menjadi unofficial website syarikat kami selain menjadi website satellite kami di www.safeandvaults.com. Dimana disini kami akan berkongsi informasi-informasi menarik mengenai seluruh aspek Peti Besi Keselamatan kepada pembaca semua. Berkat usaha gigih dan kepercayaan kepada anda terhadap kami ,Rafi Rashid Sdn. Bhd. pejam celik sudah hampir 15tahun bertahan di arena perniagaan ini yang semakin hari semakin kompetetif.

Selain itu, tujuan pembangunan website ini ditubuhkan adalah untuk memberi informasi berguna kepada pelanggan dan juga masyarakat terhadap Peti Besi Keselamatan mengenai aspek cara-cara pengguna, langkah-langkah menjaga petibesi besi, produk-produk yang terdapat di pasaran semasa, symptom-symptom kerosakan, dan bermacam-macam lagi.

Diharap dengan penubuhan blogspot ini dapat memberi informasi berguna kepada pembaca yang masih mencari-cari peti besi yang hendak dibeli dan juga kepada mereka yang telah memiliki dan ingin mengetui lebih lanjut mengenai peti besi.

Sekian Terima Kasih
www.safeandvaults.com


No comments:

Post a Comment